Săptămâna 22 – 26 februarie

Miercuri am fost pe teren și am vizitat Școala de Muzică și Arte Plastice nr. 1 “Iosif Sava”.
Joi am avut Ședință ordinară de Consiliu Local și în acest sens am avut trei ședințe de Comisie, marți am avut ședință în cadrul Comisiei de Educație la care am avizat două proiecte. Tot marți am avut prima ședință a Comisiei de Sănătate la care am avizat șase proiecte, iar joi, înainte de ședința de Consiliu Local am mai avut o ședință pentru a aviza un alt proiect.

În comisia de Educație am avizat Proiectul de Hotărâre privind aprobarea documentației tehnico-economice și a indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții “Consolidare, modernizare și restaurare a imobilului Teatrul de Vară „Nicolae Bălcescu” situat în Parcul Bazilescu, strada Olteniei nr. 4, Sector 1, București”. 

În Comisia de Sănătate am avizat cu unanimitate următoarele proiecte:

Proiect de hotărâre privind aprobarea colaborării dintre Consiliul Local al Sectorului 1 al Municipiului București, prin Direcția de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 1 și Asociația Alternativa 2003, în vederea derulării Proiectului “Centrul de Zi Alternativa”.
Proiect de hotărâre privind privind modificarea hotărârii consiliului local al Sectorului 1 nr. 11/28.01.2020 privind aprobarea regulamentelor de organizare și funcționare ale serviciilor sociale cu și fără cazare din structura organizatorică a Direcției Generale de Asistență Socială și Protectia Copilului Sector 1.
Proiect de hotărâre privind aprobarea colaborării dintre Consiliul Local al sectorului 1 al municipiului București, prin Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 1 și Fundația Health Aid România în vederea derulării proiectului „Îngrijire de tip familial a copiilor şi tinerilor protejaţi cu măsura de plasament a C.P.C Sector 1 la Fundaţia Health Aid România”.
Proiect de hotărâre privind aprobarea colaborării dintre Consiliul Local al sectorului 1 al municipiului București, prin Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 1 și Asociația Sf. Ana în vederea derulării proiectului ,,Centrul de Zi Ana”.
Proiect de hotărâre privind aprobarea colaborării dintre Consiliul Local al sectorului 1 al municipiului București, prin Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 1 cu Asociația SOS Satele Copiilor România în vederea derulării programului ,,SOS Satul Copiilor București-Centrul de Consiliere și Sprjin pentru Copii și Părinți”.
Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentelor de organizare și funcționare ale serviciilor sociale de tip familial, furnizate la domiciliu – Serviciul Asistenți Maternali Profesioniști și Serviciul Familial, Adopții și Postadopții din structura organizatorică a Direcției Generale de Asistență Socială și Protectia Copilului Sector 1.

Am participat la ședința privind contractele de pază ale instituțiilor de învățământ din Sectorul 1. Ceea ce pot menționa este că aceste contracte sunt în valoare de 40 milioane lei pe an, o sumă mare, ținând cont de faptul că nu ne permitem multe alte investiții în școli. Primăria și doamna primar vor reveni cu un comunicat în acest sens, iar eu pot sublinia că Primăria Sector 1 investește în siguranța și educația copiilor și preia și rezolvă toate problemele din instituțiile de învățământ. 

Ca un ultim comentariu, în toate instituțiile de învățământ pe care le-am vizitat sau cu directorii cărora am discutat, am observat lipsa acută a spațiului. Concluzia este că avem mare nevoie de școli noi. 

Am mai primit două proiecte/idei de proiecte noi pe educație. Vom vedea cum putem să le implementăm cu ajutorul colegilor. 

În fotografie este pianul de concert de la Școala de Muzică și Arte Plastice nr. 1 “Iosif Sava”. Este un pian fabricat în anul 1920 și care a fost reparat si întreținut de către şcoală, dar el nu mai corespunde nevoilor lor. Încercăm să găsim fonduri și pentru ei. 

Published by Iulia Halatz

She is primarily a teacher of English. Also her mind is lured by goodies like finance, economics, interest rates, the stock market, as she has a hankering for how the money is made. Nevertheless she is a dreamer on a cloud...As dreams cost nothing... On ordinary days she is a word-weaver for everything and everything that breathes. On the best of days she just follows the seasons by means of bike, skis, or roller-skates. She is grateful to all colors of the world and to people who read, smile and drop a line here, or on her email. Contributing author for 5 Medium.com publications, Spillwords.com and Anthology Volume I: Writings from the Sudden Denouement Literary Collective.

One thought on “Săptămâna 22 – 26 februarie

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started