Consilier local

În fiecare vineri sunt pe teren și/sau am program de audiențe.
Săptămâna trecută am vizitat două instituții de învățământ, școala gimnazială Sfinții Voievozi și liceul Dinicu Golescu.

Împreună cu reprezentanta doamnei primar am fost vineri la școala gimnazială Sfinții Voievozi. Este o școală frumoasă cu multe dotări unde învață 640 de copii. Doamna director ar dori să aibă mai multe grupe la grădiniță deoarece au loc, ceea ce este foarte bine. De asemenea, au un proiect deja aprobat pentru construcția unui bazin de înot. 
Am discutat și despre programul SDS Școala după Școală, deoarece am primit mai multe sesizări pentru că nu se mai organizează. Am primit următoarele informații: sunt două programe, unul organizat prin Asociația Părinții Aproape și altul organizat cu ajutorul Primăriei și Inspectoratului. 

Școala Sfinții Voievozi implementează programul Școala după Școală prin parteneriat cu Asociația Părinții Aproape. Am scris toate detaliile în acest articol – https://iuliaconsilier.wordpress.com/2021/02/24/programul-scoala-de-dupa-scoala-sds-de-la-scoala-sfintii-voievozi/.
Celălalt program este organizat în colaborare cu Primăria S1 și cu ajutorul profesorilor din școală care sunt remunerați pentru această activitate prin contracte de muncă part time, iar Primăria asigură cursuri opționale, gen cercuri de limba engleză, franceză, desen, pictură, public speaking … Programul este de 4 ore pe zi. La acest program sunt înscriși 283 de copii. Am înțeles că a fost o problemă cu plata acestor ore prin aceste contracte diferite, situație despre care am mai fost informată și la alte școli.  Acest program nu se mai organizează în prezent, principalul impediment fiind situația pandemică, iar acum, deoarece am intrat în scenariul roșu, devine și mai dificil. Vom vedea ce putem face pentru a reimplementa acest program.

O veste bună este noul ordin de ministru care modifică regulile de aplicare a programului “Școala după școală” care prevede că “sunt considerate, din oficiu, unități organizatoare, unitățile de învățământ în care se poate organiza cel puțin o grupă de elevi, în înțelesul prezentului ordin, fără a necesita aprobarea inspectoratului școlar”.

Mai multe detalii găsiți pe edupedu.ro.

Postez și câteva fotografii de la școala Sfinții Voievozi. 

 

Published by Iulia Halatz

She is primarily a teacher of English. Also her mind is lured by goodies like finance, economics, interest rates, the stock market, as she has a hankering for how the money is made. Nevertheless she is a dreamer on a cloud...As dreams cost nothing... On ordinary days she is a word-weaver for everything and everything that breathes. On the best of days she just follows the seasons by means of bike, skis, or roller-skates. She is grateful to all colors of the world and to people who read, smile and drop a line here, or on her email. Contributing author for 5 Medium.com publications, Spillwords.com and Anthology Volume I: Writings from the Sudden Denouement Literary Collective.

One thought on “Consilier local

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started