Consilier Local

Vineri am participat la o întâlnire cu colegii noștri din PMB, colegii consilieri generali, pentru a discuta despre proiecte comune și/sau cum să colaborăm mai bine.

Am discutat despre lucrările de pe bulevarde, trotuare și limitatoare de viteză, parcuri, investiții în spitale, disciplina în construcții, baze sportive, parteneriate, studii de fezabilitate, punerea în aplicare a Hotărârii de Consiliu Local care permite deschiderea terenurilor de sport pentru toți copiii din Sectorul 1. https://hcl.usr.ro/ps1/2016/h161
Acest HCL a fost votat, dar în ceea ce privește aplicarea sunt niște limitări cu privire la cum/cine supraveghează copiii și responsabilitatea în caz că se întâmplă ceva. Vom mai avea o întâlnire despre acest subiect deoarece ne dorim să punem în aplicare acest HCL.

La aceste întâlniri discutăm despre multe subiecte, dar multe sunt despre investiții și studii de fezabilitate (pe care eu le înțeleg la fel de ușor ca limba chineză), dar asta nu înseamnă că nu mă voi informa.

De-a lungul vieții am învățat multe și sunt genul de autodidact. Engleză am învățat singură din cărți cu dicționarul (am început cu Călătoriile lui Gulliver), în afară de studiile filologice și metodica de predare a limbii engleze, am și studii financiar-bancare pentru că aveam nevoie de noțiuni de contabilitate primară și financiară, finanțe, afaceri, micro și macroeconomie, legislație, drept comercial, marketing … (de ex. cum pot să explic în engleză ce este un oligopol, dacă nici în română nu știu?) pentru cursurile mele de engleză pentru afaceri, engleză financiară, engleză juridică.
Deoarece nu îmi permiteam să plătesc o campanie de optimizare a website-urilor mele, am învățat singură SEO și așa mi-am/m-au găsit primii clienți și așa m-am apucat și de seo copywriting (servicii de scriere de texte optimizate pentru bloguri, website-uri și magazine online). Deci nu ar fi o problemă să mai învâț. Și mă ajută și colegii.

În fotografie sunt cu domnul consilier municipal Dan Milea, consilierul domnului viceprimar Oliver Păiuși și activist de urbanism. 

https://www.formula-as.ro/2020/09/06/dan-milea-activist-de-urbanism-primarii-sunt-capii-rautatilor-in-urbanismul-salbatic-din-romania/

https://www.facebook.com/dan.milea.739

Published by Iulia Halatz

She is primarily a teacher of English. Also her mind is lured by goodies like finance, economics, interest rates, the stock market, as she has a hankering for how the money is made. Nevertheless she is a dreamer on a cloud...As dreams cost nothing... On ordinary days she is a word-weaver for everything and everything that breathes. On the best of days she just follows the seasons by means of bike, skis, or roller-skates. She is grateful to all colors of the world and to people who read, smile and drop a line here, or on her email. Contributing author for 5 Medium.com publications, Spillwords.com and Anthology Volume I: Writings from the Sudden Denouement Literary Collective.

One thought on “Consilier Local

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started