Întâmplările ultimelor zile

Nu am făcut prea multe, mai ales că am fost și plecată din localitate, dar nu în vacanță. (I wish I had gone on holiday.)

Am analizat rezultatul alegerilor pentru Biroul Municipal și lucrez încă la raportul de activitate pe lunile februarie-iunie. E foarte bine că am scris aici cam tot ce am mai făcut. Mă ajută foarte mult să sintetizez.

De asemenea, ieri am fost la DGASP Sector 1 cu care colaborez foarte bine, pentru a discuta mai multe probleme care mi-au fost aduse la cunoștință de cetățeni și pentru a vorbi și despre posibilitatea deschiderii unui (mic) centru de urgență pentru victimele violenței în familie. Voi mai avea o întâlnire și săptămâna următoare.

Luni merg la Liceul Nicolae Iorga pentru a discuta despre proiectul lor de construcție a sălii de sport, și nu numai, prin CNI (Compania Națională de Investiții). Chiar dacă nu mai sunt în CA-ul lor, asta nu înseamnă că nu ajut când sunt solicitată. Cum ar zice un coleg, “totul pentru cetățeni”. Eu aș zice că fac și eu ce pot, atâta timp cât pot.

Și o poză de pe drum cu floarea soarelui. Tatăl meu, care a fost inginer agronom, mi-a insuflat dragostea pentru pământ și pentru toate lucrurile care cresc și ne rasplătesc cu roade.

Published by Iulia Halatz

She is primarily a teacher of English. Also her mind is lured by goodies like finance, economics, interest rates, the stock market, as she has a hankering for how the money is made. Nevertheless she is a dreamer on a cloud...As dreams cost nothing... On ordinary days she is a word-weaver for everything and everything that breathes. On the best of days she just follows the seasons by means of bike, skis, or roller-skates. She is grateful to all colors of the world and to people who read, smile and drop a line here, or on her email. Contributing author for 5 Medium.com publications, Spillwords.com and Anthology Volume I: Writings from the Sudden Denouement Literary Collective.

One thought on “Întâmplările ultimelor zile

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started