Rezumat întâlnire cu grupurile civice, 15 mai

Sâmbătă, 15 mai, am participat la a doua întâlnire cu grupurile civice din sectorul 1.

Prima întâlnire a avut loc pe 27 martie și am discutat despre punctele din program și alte probleme care mi s-au adus la cunoștință. Mai multe detalii despre întâlnirea anterioară sunt publicate în acest articol: https://iuliaconsilier.wordpress.com/2021/04/02/intalnire-grupuri-civice-27-martie-2021

La cea de-a doua întâlnire de sâmbătă am discutat mai întâi despre demersurile pe care le-am făcut de la ultima ședință încoace și, desigur, despre situația din școli.

Referitor la datele statistice din cartiere și distribuția școlilor în funcție de densitatea populație, datele sunt în curs de colectare.

Vom avea o întâlnire pe probleme de nutriție la centrul Multifuncțional Caraiman în legătură cu problema discutată data trecută despre o grădiniță din sectorul 1.

Am discutat despre prevenție, dar ceea ce facem noi în legătură cu școli este să încercăm să rezolvăm problemele în ordinea în care le primim. Nu sunt puține, deoarece aproape instituție de învățământ necesită reparații sau reabilitări și asta ocupă foarte mult timp. Aproape toate școlile au fost incluse în acordul-cadru pentru reparații. Dar, pe viitor ne propunem o sistematizare a tuturor acestor situații provocate și de faptul că nu am avut multe informații despre situația din școli. Mergând pe teren am aflat despre multe probleme.

Am discutat despre învățământul dual și cum putem desfășura în școli anumite tipuri de cursuri, cum mi s-a propus, de exemplu, un curs de orientare în carieră. Și, de asemenea, cum putem încheia parteneriate cu companiile private. Intenționăm ca pe viitor să dezvoltăm astfel de parteneriate între școli și companii. Unul din proiectele mele se referă la dezvoltarea învățământului profesional și dual.

Am discutat puțin și despre proiectul în desfășurare cu Complexul Multifuncțional Caraiman referitor la brățara de urgență pentru vârstnici și persoanele cu dizabilități din sector. Mai multe detalii AICI. Voi scrie mai mult după următoarea întâlnire din 24 mai. Și pentru acest proiect avem nevoie de date.

Am discutat despre serviciile sociale și despre necesitatea deschiderii unei Centru Comunitar Incluziv, conceput ca un spațiu comunitar în cadrul căruia să se desfășoare activități educaționale și socio-culturale pentru tinerii vulnerabili și persoane cu dizabilități.

Am mai discutat și despre proiecte cu fonduri europene și despre PNRR.

Aceasta este doar o prezentare succintă. Voi reveni cu mai multe detalii.

Mulțumesc tuturor pentru participare și implicare!

Photo by Caleb Oquendo on Pexels.com

Published by Iulia Halatz

She is primarily a teacher of English. Also her mind is lured by goodies like finance, economics, interest rates, the stock market, as she has a hankering for how the money is made. Nevertheless she is a dreamer on a cloud...As dreams cost nothing... On ordinary days she is a word-weaver for everything and everything that breathes. On the best of days she just follows the seasons by means of bike, skis, or roller-skates. She is grateful to all colors of the world and to people who read, smile and drop a line here, or on her email. Contributing author for 5 Medium.com publications, Spillwords.com and Anthology Volume I: Writings from the Sudden Denouement Literary Collective.

One thought on “Rezumat întâlnire cu grupurile civice, 15 mai

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started