Consilier Local

Vineri, 11 iunie, după ce s-a oprit ploaia, am reușit, totuși, să vedem un spațiu al Primăriei unde am vrea să facem un centru comunitar împreună cu un ONG și un Grup Civic.

Cel mai mare impediment pentru orice proiect este lipsa spațiului.

Tot din cauza lipsei spațiului și a resurselor financiare nu am demarat nimic în legătură cu Centrul de Excelență. Bugetul de anul acesta pentru educație este dedicat reparațiilor din școli, extinderilor și construcției de școli noi.

Tot vineri am avut o ședință la Compania de Investiții și Dezvoltare în Sănătate și Domenii de Interes Public-Privat Sector 1 S.A. în calitate de membru AGA și am discutat toate aceste probleme legate (și) de urgentarea reabilitărilor din unitățile de învățământ din Sectorul 1.

Published by Iulia Halatz

She is primarily a teacher of English. Also her mind is lured by goodies like finance, economics, interest rates, the stock market, as she has a hankering for how the money is made. Nevertheless she is a dreamer on a cloud...As dreams cost nothing... On ordinary days she is a word-weaver for everything and everything that breathes. On the best of days she just follows the seasons by means of bike, skis, or roller-skates. She is grateful to all colors of the world and to people who read, smile and drop a line here, or on her email. Contributing author for 5 Medium.com publications, Spillwords.com and Anthology Volume I: Writings from the Sudden Denouement Literary Collective.

One thought on “Consilier Local

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started